Kevin
20 jun 2026 om 20:57
Nourriture très pauvre pour le prix
Melissa
5 jun 2026 om 21:39
Ik heb net 2 schotels besteld met varkens gyros. Ik kreeg alleen maar wat vlees en groenten en dus geen frieten of pasta zoals op de foto langs het gerecht staat. Heb gebeld maar dit is er volgens hun niet bij. Hier bestel ik nooit meer.
Evi
2 mei 2026 om 19:45
Heel lekker! Beetje jammer dat er voor die prijs geen brood, frietjes of kritharaki bij was.
Luyckx
19 mrt 2026 om 20:12
ik heb bezorging gevraagd, geen afhaling, dus 30 Euro kwijt want ik kan niet met de auto rijden
anita
15 mrt 2026 om 19:11
gyrosschotel was dit niet, gewoon kebabvlees met ajuin tussen, dus totaal geen gyros. zeer teleurgesteld
Evi
1 mrt 2026 om 15:34
Wat gebeurde, nieuwe kok? Het eten was vreselijk, merendeel van de half rauwe frieten zag zwart vanbinnen, de calamares waren zo taai dat ze niet te kauwen waren, enkel het slaatje was zoals voordien. Vroeger heel lekker geweest, maar deze keer schandalig
Vandersmissen
10 feb 2026 om 12:06
Een Grieks restaurant??? Ik ben al jaren vegetariër en heb al in veel Griekse restaurants gegeten maar het enige "Grieks" Hier waren 4 Dolma's uit blik.... Geen Feta, geen Tzaziki, geen Griekse pasta die wij besteld hadden... Zeer teleurstellend.....
Maarten
7 feb 2026 om 20:10
It’s delicious
Liesbeth
10 jan 2026 om 19:38
Super. Heel lekker gegeten
Jeroen
18 nov 2025 om 18:19
Voor de eerste keer hier besteld, we hebben de grootste schotel besteld, super lekker!!! Enige wat beetje minder was, was het brood, maar voor de rest was het geweldig!
Marzio
9 nov 2025 om 17:16
Tzatziki was niet mee geleverd
Axel
8 nov 2025 om 20:05
Top